Tema-Baksida

Hmmm...
Var ju flera veckor nu sen jag var med i tisdagstemat av olika skäl, framförallt tidsbrist vill jag påstå.
Baksida, baksida, baksida, vad sjutton gubbar kan jag hitta på om det?!
Livets baksida?-Lite väl djup kanske
Min baksida?- nej den tänker jag inte visa=)
Grannens baksida?-nej de vill nog inte medverka
Godisets baksida- hmm nej det vet väl alla vad för stor konsumtion leder till...=)

Nej nu vet jag...
När vi var på Malta, blev jag akut nödig och efter lååååångt letande hittade jag en toalett.
Toaletten var rysligt otrevlig, men utanför byggnaden...på toalettens baksida växte ett otroligt fint träd med vackra blommor.
Alltså kan även det otrevliga ha en vacker baksida=)

image90

Bild:Privat

//Carlismamma

Kommentarer
Postat av: Erik

Hi, hi, ja det kan gömma sig skönhet även bakom ett dass. Fin blomma. Undrar hur själva dasset såg ut?

2008-05-14 @ 21:31:54
URL: http://erik56.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0