God morgon

Usch, jag vaknade på ett uselt humör idag, ville bara fortsätta sova vidare. Men lilleman hade andra planer han...han ville vara vaken.
Stackars liten som har en mama med morgonhumör=(
Men lillman har somnat om och hans mama har fått sitt morgonkaffe, så nu börjar det ordna upp sig med humöret=)
Jag e lite nervös idag, det är ju idag som budgivningen börjar.....snälla låt oss få detta hus....jag vill gärna ha en trädgård att pyssla i.
Ska nog ta oss en sväng till öppna förskolan idag och spana på lite kompisar=)Får se vad lillemans(läs mamas) humör inbjuder till...

Vi hörs mina vänner!

Och tack för alla kommentarer, jag har inte bara kunnat lista ut hur jag ska kunna svara på dem...hmmm kanske mitt datasnille till sambo kan hjälpa mig kanske?!=)


//Carlismamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0