Vad sjutton gubbar?!

Vart i hela friden tog denna helgen vägen?
Hur kunde det gå så himla fort?
Visst har det vara full rulle hela påsken med sällskap av goa vänner och släkt, men ändå?!
Jag hade ju fullt med "projekt" som skulle fixas...=)
Ja ja det får väl vänta...
Jag är helnöjd med min "påskäggs skörd", två hela ägg med godis och annat smått & gott blev årets skörd=)
Det tackar vi för!
Så tyvärr har det slunkit ner mer godis än planerat i magen...Blir hårda tag nu till veckan!

Hoppas ni alla haft en bra PÅSK!

image72

Passa på att tävla på Shopaholic mamman´s blogg, vet ja!
Kunde vara trevligt med lite tips med sin sminkning, känns som om jag sminkat mig likadant i alla år...=)

Ha det fint!
//Carlismamma



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0