Toffelhjälte

Min lilleman ska få sig ett par aldelles egna shepherdtofflor...
Så himla söta och varma och sköna till fossingarna=)

image66

image67

Hoppas ni haft en fin dag.
Det har ju varit så himla gött väder=)
Jag och lilleman har varit hundvakter i dag till två små goa vovvsingar.
Åhh hjälp, säger jag.
Där kom jag med två hundar och en vagn, vi bredde ut oss över hela cykelvägen.
Jag var helt genomsvettig när jag kom hem... jag fick ju halvspringa runt  halva promenaden med hundarna, då lilleman blev ledsen när vi hade lååååångt kvar hem.
Nej, det blir inga egna hundar för mig så länge jag har småbarn i vagn i allafall *Skratt*

image68

Bilder:Brandos.se och privat

//Carlismamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0