Tisdag igen!

Dags för veckans "sedvanliga" tema.
Denna vecka är det BADRUM...
Hmmm, kul...
Det stället jag är minst nöjd med här hemma.
Ständigt stora högar med tvätt, som man får "pullsa" förbi när man ska på dass eller när man är påväg till duschen:(
Och för det mesta luktar det bajsblöjor  också, nu för tiden;)
Jag har många idéer om hur badrummet skulle kunna renoveras, men det är ju så tokdyrt att renovera just badrum...så det har inte varit högsta prioritet hos oss.
Så det är inte med någon stolhet precis som jag visar upp detta dass....

image45

Som ni ser tokmycket med tvätt...
Ja ja, finns väl fler än jag som önskar sig ett bubbelbadkar och en massa levande ljus=)
//Carlismamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0