Snö...Vad fasen???

När jag drar upp persinnerna i morse, vad får jag se?!!
SNÖ....vad fasen skulle det vara bra för?!
Visserligen är det väl gott för barnen om det ligger kvar under påsklovet, men det gör det troligtvis inte...
Så jag kan inte säga att jag har något värst sug att gå på promenad med lilleman idag...
Så idag ,vill jag påstå att det är ganska skönt att inte ha ett hus, slippa skota snö...=)

Visste ni att alla snöflingor är unika?
Att ingen snöflinga är den andra likt?
Precis som med oss människor.... =)

image64

Skönt att veta att vi snart åker till varmare länder...närmare bestämt om ca 1 mån...
So lovely =)

Bild:Wikipedia

//Carlismamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0