Redan tisdag...

Veckans tisdagsTEMA, är elektrisk.
Här kommer mitt bidrag...

image69

Vad skulle man göra utan lampor?!( och allt annat "eldrivet")?
Utan ljus på toaletten, hur vore det?
Förmodligen inget vidare...
Tänk er själva.
Sminka sig? hmmm jag tror att det blir lagomt med underlag så här....=)
Raka bikinilinjen?Jag ser inte, men det känns som om det blev bra...
Gå på toa? Nej, det vill jag inte ens tänka på...ni vet väl att man inte kan spola i toaletter mer än någon gång, om strömmen går...=)

Nej, nog är vi beroende av denna el alltid!


Bild:Privat

//Carlismamma

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Jojo, det mesta av det där har jag provat på utan ström då man bor ute på vischan med strömlöst titt som tätt, senast idag så det blev lite problem med temat när jag skulle ladda upp...

2008-03-18 @ 21:57:38
URL: http://www.susajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0