Härlig dag på stan

Träffade en gammal arbetskamrat, för en fika på stan.
Så kul att se henne igen var längesedan!=)
ÅHHHH, gud så gott med en kaffelatte, första sedan lilleman föddes.
Har undvikit kaffe i alla dess former under tiden jag ammade.
Men nu när lilleman har tagit flaskan istället, kan hans mama återgå till att vara kaffekärring;)
Efter fikan tog jag och lilleman en matpaus i mitt i city och när han var nöjd och belåten blev det liten "shoppingsväng" för mama=)

Två fina böcker på bokrean och en fin kalender (till mama), var det vi hade med oss hem idag...

image36

En bok för choklad älskande mama & en bok för lilleman när han bli så stor att man ska läsa vid läggdags, mysigt de!



Och en kalender så att jag, virrpannan, kan försöka komma ihåg någonting.
Men känner jag mig rätt, så glömmer väl jag t o m att titta i den;)
ojojoj hur ska detta sluta?!
nej, nu ska jag se slutet på den spännande serien "Criminal minds"

Önskar er en god natt....gäsp!
//Carlismamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0