Vill göra om...

Nu har jag tappat suget efter hus, har insett att det får vänta.
Är man inte villig att lägga mer pengar än vad vi vill, så får man inse att då finns det inget  hus som erbjuds oss just nu.
När jag tänker  på mitt framtida hus, så vill jag ha ett "stort och luftigt "hus.
Minst tre sovrum, stor öppen planlösning på under våningen, gärna öppen spis, 20-tals hus...
Ja, ni förstår...
Ska man ha ett sådant för man allt skrapa fram några miljoner...puh!
Nej, det blir inget med det!

Så därför börjar jag nu fundera kring hur jag kan göra med inredningen där vi nu bor...i vår faktiskt jättefina bostadsrätt.
Vi köpte den tokbilligt ju, så vi sitter faktiskt i en guldgruva=)
Och visst trivs vi där alla tre!
Jag ska ta mig en sväng till loppis idag=)
Är på jakt efter ett vuxenskåp, som jag kallar det =) till vårt vardagsrum.
Vad jag menar är ett vintrinskap, gärna med lite högre ben.
Ungefär som det som finns på IKEA "Ikea Stockholm".
Gärna lite breddare får skåpet vara.

Har hittat ett så fint överkast på Indiska, so lovely=)
Det är i en så fin grön färg, lite åt det limegröna(min älsklingsfärg).
Det får vänta tills nästa månad.
Skulle vilja ha lite nya kuddar till vår soffa också...
Yummie, jag vill ha mycket färg i vårt hem...
Gärna mycket turkos, en färg som mer och mer tilltalar mig.

Nej, nu ska jag "packa" ner lilleman i vagnen och vi ska ge oss ut på loppisjakt=)
Vi får se om det blir några fynd...
Dessutom får vi oss en mysig promenad i härliga vårsolen.

image29

"Lite färgglada kuddar vore trevligt i vår soffa"


Bild: Lånad från Indiska

Hörs lite senare!
Ha den bra dag & njut av den som om det vore den sista=)
//Carlismamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0