Svettningar

Usch, sitter här vid datorn och betalar räkningar.
Bläääää, jag tycker att räkningshögen bara växer...växer sig tok för hög.
Och denna månaden ska lilleman få sina två första vacc.sprutor.
Jag fick frågan om vi ville ge honom en extra spruta, normalt sett är det bara en/vaccination, och det var klart vi ville.
Vi vill skydda lilleman mot de sjukdomar vi kan.
OJojoj, den ena sprutan kostar nätta 505 kr...
Pengarna rullar iväg ...
Ni vet väl att barn kostar ca 1 miljon tills den dagen de fyller 18?! per barn?!
Sjossan, jag hade tänkt mig två pluttar iallafall=)
Två miljoner, oj, ja vad säger man...

Min älskade lilleman du kan få alla pengar jag har i världen, de få som finns kvar, för mama älska dig så=)

image28

//carlismamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0