Nämen det gick ju bra...

Det var som jag trodde, att det skulle bli svårt att få till något på min blogg. Viljan finns men...vete katten varför det inte blir av.
Nej, nu ska jag ta mig i kragen och börja mitt "nya" liv.
1.Jag ska försöka att börja tänka mig för vad jag stoppar i mig.
Hade varit trevligt att bli av med dessa gravidkilona som ligger och skräpar runt midjan och baken:) Jag skulle vilja bli av med 14 kg närmare bestämt!
2. Jag ska börja blogga på riktigt, jag tycker ju om att läsas andras bloggar så nu är det väl dags att ge tillbaka lite ;)

Det är väl det som jag har tänkt mig att ändra på...
Nu är det bara att börja då!

 "Min älskade son"

Kramiz

Ps...Nu har de rea på; www.litenbutik.se. Finns massa fina barnkläder och det finns lite till oss mammor också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0