Hello Sunshine=)

NU är jag rustad för vårsolen.
Jag har gjort ett fynd på Tradera, ett par så LOVELY solglasögon.
Helt FAB, ett uttryck som jag har lärt mig av prinessan Sara på hennes blogg =)
Efter att ha pratat om att köpa mig ett par riktiga solglasögon för min älskling i "flera år"(han har nog tröttnat på mitt tjat för länge sedan) så  har jag nu äntligen köpt mig ett par ordentliga , och inte ett par billiga på H&M, som man får ont i huvudet av efter några minuters promenad.
Man blir så ordentlig när man blir mama kanske?!=)

Typiskt att det dimman ligger tjock över staden idag då när jag äntligen fått mig ett par nya "ögon".
Nej fram med solen nu!


image17

Bild:Shoppinglust.se

Så här ser mina solglasögon ut, kanske något ljusare i glaset...
Så snygga=)

Passa på att fynda till lillen också, sex bodies för 89 kr...vilket fynd va?!

image16

Bild: Elin Porath(Tradera)

Ha en fortsatt trevlig dag!
//Carlismamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0