"Ett års jubelar"

På lördagen var lilleman på sitt första barnkalas, då min barndomsväns son firade sin ett årsdag.
Ettåringen trivdes som fisken i vattnet, bland alla paketpapper och snören och han var centrum för alla uppmärksamhet.
Hjälp vad tiden går, känns inte som ett år sedan jag fick medd. på mobilen ifrån henne, där hon genomlycklig berättade att en liten pojke kommit till världen.
Mirakel, vill jag kalla det.
Jag blir rörd varje gång jag tänker på barnfödande.
Det största man kan vara med om.
Förlossning är det värsta och det bästa man kan uppleva, som en nära vän sa till mig dagen innan lilleman kom till världen.
Och jag är helt bredd att hålla med henne!=)

 


 

Min lilleman trivdes han med, mycket att titta på, spännande leksaker och så fanns det  en stor att pröva.
Stora pojken min, kunde sitta där själv.
Mama till lilleman blev så stolt över sin lille pojk, så hon rusade till Ikea och köpte en stol direkt=)
Så nu har han suttit i den hela helgen och mama & papa har varit så stolta=)



//Carlis mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0