Bara om mig själv

1. Hur gammal är du om fem år? 33 år...ojoj åren går
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min lilleprins
3. Hur lång är du? I mitt pass står det 173 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? "Se upp för dårarna" Mysig och kul film dä *Skrattar*
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Min bästa vän
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Var längesedan vi sågs...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hmmm, jag sms:ar nog mest, så jag antar att jag fördrar det då
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I söndags över en fika
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? 7:10, då lillen testade sina lungor *fniss*
13. Vilken är din favoritjulsång? Oj, måste jag bara välja en, jag älskar ju julen...ok, då tar jag "Stilla natt"
14. Vilken är din favoritplats? I bilen/flygplanet påväg mot resmålet
15. Vilken plats föredrar du minst? På en offentlig toalett
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett fint hus med min älskling, lillen och kanske en lilla/lille till=)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monstren under min säng
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Något på tv tror jag...svårt att komma ihåg...jag skrattar mkt
19. Hur stor är din säng? Dubbelsäng
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i linne och trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st
23. Hur många landskap har du bott i? Only kära Värmland
24. Vilka städer har du bott i? Karlstad & Arvika
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? Ja, det e jag. Skulle bli svårt på mitt arbete annars. Träffar mkt folk varje dag
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass i bägare med noisettesås
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka, ckokladbollar, cheesecake,muffins, dammsugare...ja ni fattar att ni har att göra med den största gottegrisen någonsin
29. Tycker du om kinamat? nja
30. Tycker du om kaffe?  Mmmmmmmmmmmmm
31. Vad dricker du till frukost? Helst kaffe, men även te eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Nej helst på rygg
33. Kan du spela poker? Nja, jag kan vanlig Svenssonpoker. Då man ska vinna antalet stick...
34. Tycker du om att mysa/kela? mmm det gör jag
35. Är du en beroendemänniska? Njej vet inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Japp, har lillen ju och skulle gärna ha ett till sen när han blivit sådär två år...
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttepyttelite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja , med min farfar en gång
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Jag tror bassäng faktiskt.Tycker inte om sandstränder, tycker det är så hemskt med sand mellan tårna...är nog ganska ensam om att tycka det...
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning och kläder
42. Äger du dyrbara smycken? Nåt har jag allt, men äger mest smycken som kostar under femhundra
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ugly Betty
44. Kan du rulla med tungan?  Hmmm vet faktiskt inte.Beror på vad man menar med rulla
45. Vem är den roligaste människan du känner? Emma, har så många härliga minnen med henne att skratta åt=)
46. Sover du med gosedjur? Nej, inte varje dag. Men timmarna innan min förlossning kramade jag min Iior väldigt hårt
47. Vad har du för ringsignal? Sony Ericson
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp många. Lillen har min mössa just nu.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina tulpaner
50. Flirtar du mycket? Nej
51. Kan du byta olja på bilen? var f*n sitter behållaren för olja då?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej verkligen inte
53. Vilken var den senaste boken du läste? "Uppdrag Familj"
54. Läser du dagstidningen? Ja varje dag
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Japp två stycken
56. Dansar du i bilen? Nej, Har fullt upp med att köra...
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tradera uppgifter
59. När var du i kyrkan senast?   När en nära vän gifte sig
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Min engelsklärare
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Fem dagar på Island
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Min älskling rakade bort skägget för min skull *Skratt*
63. Drömresemål? New York igen, å igen, å igen
64. Drömjobb? Ja, barnmoska tror jag
65. Vart sov du senast borta? På patienthoteller när lillen föddes

Så nu vet ni lite mer om mig då=)
//Carlismamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0