Åhhh jag älskar paket=)

Idag fick jag paktet på posten, so lovely, det finns inget bättre!
Jag har handlat till lilleman, älsklingen och till mig själv.
Till mig blev det kläder som jag ska ha på dopet, kommer en bild på det vid senare tillfälle...
Lilleman fick kläder han ska ha på dopet och lite kläder som han kan ha när vi äker till Malta i maj.
Blir lite förhandsvisning för dig nu Lillemans mormor, när du läser detta=)



Lilleman kommer bli så fin...




Gud, vad skönt det ska bli med semster & lite soliga dagar=)

Älsklingen fick ett par snygga baggy shorts och en pikè t-shirt, som han kan ha på Malta.




Men gud så vacker han kommer bli *skratt*





Själv kommer jag glida runt i mina nya solbrillor och bare njute=)
//Carlismamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0