Nu e det klart...

Denna helgen har vi haft dop för lilleman, det var jättelyckat, och lilleman skötte sig utmärkt.
Men nu är jag helt slut, har varit så mycket planering...puh!
Timmar innan dopet gick jag runt runt i lägenheten utan att veta vad jag egentligen letade efter...hmmm...men blir ju rädd för sig själv=)
Men tack alla söta för att ni var där på Lillemans stora dag och alla fina present han fick=)
Åh Lillemans gudmor, jag vill ge dig en bamsekram för den fina dikten du läste i kyrkan...tårarna kom i mångas ögon...
Jag är så glad att du ville vara gudmor, då vet jag att min lilleman är i trygga händer om det skulle hända mig och lillemans pappa något.
TACK=)

Nej, nu väntar sängen....jättegäsp!

image77


Bild:Privat

Ha det fint=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0