En lååång väntan...

Tänk vad många veckor man går, sitter, ligger, står och bara väntar på att guldglimten i magen ska komma ut.
Den 1:a december, år 2007 bestämde sig lilleman för att komma ut.
När våra ögon möttes för första gången var kärleken till vår lilleman total, både jag och sambon hade svårt att se hur han såg ut, då våra ögon blev dimmiga av glädjetårar...
Lyckan var total...

Nu ska en av mina bästa vänner få uppleva detta, och jag är så glad för deras skull=)
Jag är säker på att de får en liten tjej.
Jag längtar tills vi får träffa BEBISEN, det är förstås ett tag kvar.
En ganska LÅNG tid...
Bebisen kommer i september och då är lilleman nio månader.
Men jag kan tänka mig att genom att bara få titta den lilla bebisen, så,väcks alla mina förlossningsminnen till liv igen=)

image74

                                     "Min lilleman som är blott två dagar gammal"


BIld:Privat

//Carlismamma

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Intet är som kvinnors väntan, heter det visst, men nog kan den kännas lång alltid.

2008-04-01 @ 13:19:34
URL: http://dagbok.stenstugu.com
Postat av: Julhuset

Vilken underbar frukt det blev av den långa väntan.
Ursöt.

2008-04-01 @ 14:50:18
URL: http://julhuset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0