Jag älskar väskor

Att jag har en stark kärlek till väskor, är väl ingen nyhet för mina nära och kära=)
Man kan aldrig få för många...
Min pappa hotade en gång med att om jag kom hem med ännu en ny väska, skulle han sälja varenda en jag redan hade hemma...men min gulliga pappa skulle aldrig kunnat ha gjort det mot mig.
Han visste väl att det skulle få väldiga konsekvenser...så han gjorde, som tur var, aldrig verklighet av sina planer=)

Idag, sådär en 10- 15 år senare, har jag samlat på mig ett ex antal väskor och jag kommer alltid på nya anledningar till varför jag måste ha en ny väska.
Nu har jag funnit en ny kärlek....
Denna väska vore så gudomligt snygg att ha, när jag går till mitt jobb=)
Att jag ska vara mammaledig nästan ett helt år till, det hör inte hit=)
Jag planerar i god tid till min återgång till arbetet *stort leende*

image89
Bild: Tiogruppen


//Carlismamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0