Min onsdag

Skulle vilja vara just  nu: Här i min soffa, precis där jag är just nu=)

Varför då?: Har städat och donat hela dagen...e sliten nu!

Tvätt att tvätta?: Ja, men det e redan fullt med blöt tvätt på torkstället, så tvätten får ligga kvar i tvättkorgen...

Finns det disk:Japp, ren disk att plocka ur diskmaskinen och smutsig disk att plocka i maskinen, ska bara blogga färdigt först innan jag tar hand om det=)

Gör just nu: Bloggar och strötittar lite på internet

Dagens "bubblande" låt: En gammal goding..."Nobody else"

Gör/gjorde i eftermiddag: Var på husvisning, ovanligt eller hur?!

Dagens ta tag i: ja det var ju städningen och det är ju nästan klar...puh gött så man slipper det under påsken.

Det bästa med denna dag: Husvisningen, det var ett fint radhus!

Det som var mindre roligt med denna dag: Lilleman var ledsen och det var svårt att trösta honom. Han är rädd för vår elvisp :0 Undrar varför ...han bryr sig ju inte om några andra apparater som låter högre än den...hmmm

//Carlismamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0