Lillemans "nya" vagn

Lilleman har blivit för stor för hårdliften, så nu snart, när det blir riktig VÅR ska vi byta till den "stora" vagnen.
Så nu har jag letat efter en skötväska som matchar vagnen.
Jag har länge velat ha en Skiphop, men det finns ingen färg som passar mig=)
Men nu har jag hittat en skötväska som jag diggar helt.
So lovely=)

image31

                    "Här är Lillemans Brumbrum"



image33


 
                                         "Framtida skötväskan, som man kan göra om till en stol- Hoppop heter den"



Nej, nu ska jag tar en tur med min mor och far och köpa en ny säng till lilleman.
Röd spjällsäng, kommer det bli.

Ha en fin söndag=)
//Carlismamma

Bilder: Från Emmaljunga & Babyshopen.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0