Fritid?

TisdagsTema FRITID


image35


Mycket av min fritid är numera lillemans.
Han kommer alltid först hjärtat=)
Men jag, så fort jag bara kan, så lyssnar jag på musik.
Hemma, i bilen,när jag går på promenader...
Vilket sorts musik är då min smak?
Nja, det beror mycket på mitt humör...
Just nu har jag funnit mig en ny favorit, Jack Johnson.
Hans nya skiva" Sleep Through the Static", är jättemysig.

Musiken är en mycket stor del av mitt liv, utan den vad gjorde man då?!
Numera på "ålderns höst"=) lyssnar jag bara på andras musik.
Men när jag var yngre spelade jag flera instrument själv.
Jag undrar om jag skulle kunna spela idag, om jag fick en gitarr i min hand?!
Det kanske sitter i ryggmärgen?
Något som jag önskar mig, är en stor vacker flygel.
Jag ska sitta och spela på den, vara klädd i  en romantiskt långklänning, vinden ska blåsa i mitt hår och jag ska spela ett vackert stycke...
Oj, här är en som har sett på tok för mycket film=)
nej, skämt åsido, men jag skulle gärna vilja ha en flygel, den dagen jag får ett stort, stort hus=)

Vad gör ni på fritiden?

//Carlismamma
.

Kommentarer
Postat av: emma

Låter som härlig fritid! Jag gillar oxå Jack Johnson,
spelar både hans gamla och nya skivor :)

2008-03-05 @ 19:27:10
URL: http://rubyblue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0