En liten önskelista...

När lilleman ligger och snarkar, passar mama på att blogga lite=)
Jag önskar mig många saker, men här är några som jag väldigt gärna vill ha...

Jag behöver ett par nya snickers, skulle vilja ha dessa fast gärna i svart...men vitt går allt det också!
image46


Denna fina tunika, från ODD MOLLY,har jag önskat mig länge...

image47


Och sedan jag fick reda på att jag skulle bli mama, så har jag velat ha denna fantastiska ring=)
Ett hett tips till min älskling när det närmar sig MORS-DAG!

image48

Ringen finns att köpa på Russinnet, som har så mycket fina saker till stora som små=)

Jag önskar er alla en fortsatt trevlig dag!
Njut och var glad för varje dag =)


Bilder: Skorna från:Sneakersnstuff, tunikan från:Semode och ringen från:Russinet.

//Carlismamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0