Barnmässa här i stan=)

Idag har jag, lillman & E varit på Barnmässan.
Jag vart lite besviken för jag hade så stora förväntningar på denna mässa.
Men det kändes som om det var lite med utställare och man gick snabbt över hela mässan.
Så vi tog många varv...
Lilleman fick en liten söt tröja, som tidningen mama delade ut, so lovely=)
Sen fick han en handdocka som var en bäver(libero), swim pants(libero), fotoram, matprover, up ´n go blöjor(libero), och en bok till mama.
Jag och E fick massa, och då menar jag en massa broschyrer och tidningar.
Gratis är gott=)

Stjärnstudion var där och tog kort, självklart fick de ta kort på lilleman också.
Endast 20 riksdaler och man fick ett kort i stl 13X18 cm.
Som kommer i brevlådan om ca två veckor.
För de lite större barnen fanns det en mängd aktiviteter, som tex discogrotta, scrapbooking, klättring, underhållning med musik på stora& lilla scenen m.m.
De bjöd också på mat(burkmat), fruktpuré och juice till de lite "större" barnen.
Det fanns till och med blöjstationer=)

När vi kom hem var lilleman helt slut...var ju så mycket att titta på=)

image38

                                                        "Lite av det vi fick på mässan..."


Kvällen bjuder på godis och tvtittande, kanske en film?!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
//Carlismamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0