Härliga fredag=)

Skulle vilja vara just  nu: I kyrkan på min lillemans dop.

Varför då?: Har planerat för detta dop länge nu, ska bli skönt när det är dags...Man är lite nervös för det hela..om det nu är något att vara nervös för?!

Tvätt att tvätta?:Jadå, det finns det alltid

Finns det disk: Ja det tror jag minsann att det gör...men just nu struntar jag i den =)

Gör just nu: Har beställt lite cd-skivor på Ginza, var åratal sedan jag köpte mig några skivor...

Dagens låt som får mitt blod att "bubbla": Madonna Feat Justin Timberlake - "4 Minutes". Sketbra på ren värmländska=)

Gör/gjorde i eftermiddag: Ska till BVC och sedan ta en fika och fixa lite på stan.

Dagens ta tag i: Fixa det sista inför dopet...blommor, tvätta dopklänning, m.m

Det bästa med denna dag: Solen lyser, lilleman är på gott humör, min godisdag, jag ska fika med mina nära & kära...behöver jag säga mer...en bra dag är det idag!!!

Det som var mindre roligt med denna dag: Än så länge har det börjat fint...men jag blir nedstämd när jag läser på aftonbladets hemsida om dessa stackare i Arboga. Jag ryser vid tanken på hur mamman ska reagera när hon får höra om sina barn...usch och fy!


Men jag önskar er alla en riktigt fin dag!!!!


image76


Bild:www.madonna.com

//Carlismamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0